onsdag den 10. september 2014

Q&A- ANMELDELSER af "Lev stærkt"

Af 10. klasse, Erhvervsskolen
Elever fra Erhvervsskolen Nordsjælland er indblandet i den specielle trafikuge. Både elever fra 10. klasser såsom Øresund, Erhvervsskolen, HG, og den tekniske skole, som HHX og HTX elever er sammen om dette projekt. De nævnte elever har været inde og se filmen ’Lev stærk’ som skulle hjælpe dem igennem denne uge. Det ser ud til at ikke alle elever mener den skulle hjælpe dem.  

Hvad synes du om filmen ”lev stærk”?
”Jeg synes filmen ’Lev stærk’ er en god film, den er bedre end jeg havde forventet. Jeg synes personligt, at filmen godt kunne blive lidt for urealistisk på nogle punkter”,lyder det fra lui, som er elev på Erhvervsskolen, 10. Klasse.

Hvad synes du om filmen ”lev stærk”?
”Jeg synes, at filmen ”Lev stærk” er en dramatisk, spændene, utrolig tankevækkende, interessant og lærerig film. Man blev fuldstændig fanget af  handlingen. Filmen vil i hvert fald få mig til at tænke mere på kørslen og hvordan man nu skal køre. Jeg kender dog ikke til det endnu da jeg ikke har kørekort”, lyder det fra Benjamin Roth Nilsen, som er endnu en elev på Erhvervsskolen, 10. Klasse.  

Hvad synes du om filmen ”lev stærk”?
”Filmen er ret god, men meget sørgelig når Martin dør, kommer det fra Kia Franck.

Hvad synes du om filmen ”lev stærk”?
Filmen var bedre end forventet, men dog synes jeg ikke, at den kunne bruges til trafikugen.

 

 

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar